woensdag 12 november 2008

Well hello Parish&Marokishh

Het is heerlijk om weer thuis te zijn! Echt super fijn om weer te fietsen, een boterham met pindakaas te eten of gewoon de honden uitlaten in de regen (dat soort dingen ga je waarderen als je dat niet hebt!)
Maar toch is er een beetje een kriebelend gevoel dat ik niet tot januari aan het reizen ben.

Vandaar dat ik er weer vandoor ga.

Ik vertrek dit weekend naar Parijs, met mijn mama, voor serious quality time met lekkere wijn en mooie winkels.. Na drie daagjes bourgondisch leven vertrek ik met het vliegtuig naar Tanger, Marokko, om mijn beste vriend op te zoeken..

Nee er zijn geen tijdschema's.

Ook geen verplichtingen.

We zien daar wel.

We hebben in gedachte om de koningssteden te gaan bezoeken, want dat blijkt zo mooi te zijn! En ik heb ooit iets gelezen over de hoogste berg in Noord Afrika, en dat het heel mooi is om die te beklimmen (want hij ishelemaal niet stijl, en zelfs IK kan het aan met mijn conditie). Ook staat marokko bekend om zn mooie golven natuurlijk. Dus wellicht nog een relax weekje op een surfboard langs de kust van dit afrikaanse land?

Dus nee, ik ben nog niet uitgereisd!

Geen opmerkingen: