vrijdag 26 september 2008

ziek ziek ziek

hmpf, het is niet echt leuk zo mn eerste stappen alleen. De tweede avond ben ik met wat amerikanen die ik in het vliegtuig ontmoet had wat gaan eten, en dan eet je uiteraard geen lokaal voedsel. Dus zijn we aan de pizza gegaan. Met rotte kaas. En dat heb ik gemerkt. Na de hele nacht boven de emmer gehangen te hebben, heb ik nu al 2 dagen koorts, zweetaanvallen en (misschien niet te geloven) absoluut geen honger in wat dan ook. Ik heb al 2 dagen niets gegeten, want alles wat erin gaat, vliegt er zo ook weer uit. Het is echt vreselijk kut. Ik zit op 5 hoog, en tegen de tijd dat ik beneden (of boven) ben, ben ik zo uitgeput dat ik niet verder kom dat het restaurantje voor de deur, waar ik het eten nu ook wel van ken. Ik vind het echt niet leuk. Maarja. Montazumies revenge is nooit te ontwijken, en hopelijk blijft het bij 1x, en kan ik straks voor de resterende maanden rustig alles eten wat ik wil.

Laten we dat hopen.

Aangezien ik dus echt niet verder dan een paar meter van mijn guesthousedeuren kom, heb ik tot nu toe nog steeds niets te melden. Owja, wel. De apotheek. Ik ben daar heengegaan voor wat tijgerbalsem voor mn spierpijn. Dus ik zit achterop een motor, die ondanks mijn misselijkheid overal doorheen kriskrost, om vervolgens op een kruispunt stopt en zegt dat we er zijn. De apotheek dus. Een klein hokje met allerlei medicijnen dwars door elkaar, linksomrechtsom, de hoesttabletten naast de morfine en de loperamide naast de exceem creme. Lekker zon systeem.

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Fien!

Rot dat je ziek bent! En ik geloof inderdaad bijna niet dat je geen honger hebt ;-)))). Kleine troost, Marianne is ook al een paar dagen aan de dunne en voelt letterlijk met je mee!

groetjes Frans
en Beterschap gewenst!!!

ps: kun je me een email sturen als je dit bericht ontvangen hebt, zodat ik weet dat het aangekomen is?